woensdag 13 januari 2016

GET WELL SOON

(klik op de foto om te vergroten)
Een beterschapwens is misschien niet het meest positieve om het nieuwe jaar mee te beginnen, maar het hoort er ook bij. Dit is een project met de aanwinsten uit 2015: de Hello-stans van My Favorite Things, drie van de nieuwe distress inkten en de Chameleon Markers. Ik ben er helemaal groots mee. 
Vooral de Chameleon Markers zijn favoriet. Ik heb lang getwijfeld tussen Copic en Chameleon. De laatste heeft gewonnen, omdat ik niet heel vaak stempelafdrukken inkleur en de diepte van mijn portemonnee is helaas niet oneindig. Natuurlijk heb ik er even op moeten oefenen, maar ik had de basis vrij snel onder de knie dankzij een aantal filmpjes op YouTube. Deze beterschapwens is niet heel ingewikkeld om te maken, maar ik ben blij dat het inkleuren aardig is gelukt. De inspiratie komt uit voorbeelden die ik in de Doe@ding Facebook groep voorbij heb zien komen. 





(klik op de foto om te vergroten)
De basis is een crémekleurig linnenkarton. De stans is van My Favorite Things Die-namics en heet Say Hello. Deze bestaat uit twee delen. Het tekstgedeelte heb ik direct op de basiskaart gebruikt. En de ‘achterkant’ heb ik apart gestanst en een kleur gegeven met de nieuwe distress kleuren Carved Pumpkin, Twisted Citron en Mermaid Lagoon. Ik heb deze achtergrond met dun foamtape vastgeplakt, zodat er wat diepte ontstaat. De ‘Monster morning’ stempel is van Whipper Snapper Designs (#MY669). Het stempelmerk aan de binnenzijde (Get well soon) is mij onbekend. Wie het weet, mag het zeggen. Ik heb Memento Tuxedo Black gebruikt om te stempelen, omdat deze niet ‘uitloopt’ in combinatie met de stiften (OR4 Seville Orange, BR5 Bark, YL2 Summer Sun, BL6 Royal Blue en NU1 Bisque). Mijn stempelhulpje Stamp-a-Ma-Jig van Stampin’ Up kwam heel goed van pas bij het uitlijnen van de stempel onder de gestanste tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor de reactie! Mooi of niet mooi? Of apart? Ik vind het fijn om te horen wat jij ervan vindt, hoe jouw ervaringen met een product zijn geweest en natuurlijk of ik inspiratie heb kunnen geven voor jouw eigen project.

Doei,
Daniëlle