vrijdag 5 juni 2015

BENJAMIN

De tijd is voorbij gevlogen sinds het laatste bericht op Gifts & Cards. Het betekende toen het begin van mijn zwangerschapsverlof. Niet dat ik stil ben gaan zitten, hoor! Alhoewel… Ik heb flink wat uren op mijn plekje aan de keukentafel doorgebracht om de geboortekaartjes te maken.

(klik op foto om te vergroten)
Bella Sleeping heet deze mooie stempel van Wild Rose Studio. Ik was er op slag verliefd op nog voordat ik überhaupt zwanger was. Ik heb ervoor gekozen Fabriano 300 grams grana fina cold pressed aquarelpapier te gebruiken. Het papier gaat niet snel kapot als je een keer een wat nattere penseel gebruikt bij het inkleuren met Distress inkt. Het blokje is 12,5 x 18 cm en in tweeën gevouwen is het een mooi formaat voor een geboortekaartje. Het stempeltje Bundle of Joy van Marianne Design maakt het helemaal af. Natuurlijk moest er een passende enveloppe bij. De We R Memorykeepers envelopmaker bood uitkomst. Het paste perfect.

(klik op foto om te vergroten)
Een week voor de uitgerekende datum was alles gestempeld, gekleurd, gevouwen, geplakt en geschreven. Op vrijdag 13 februari 2015 om 16.30 uur is onze zoon Benjamin geboren. Helemaal compleet met een zacht velletje net als olifantje Bella. Mooier kan het toch niet?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor de reactie! Mooi of niet mooi? Of apart? Ik vind het fijn om te horen wat jij ervan vindt, hoe jouw ervaringen met een product zijn geweest en natuurlijk of ik inspiratie heb kunnen geven voor jouw eigen project.

Doei,
Daniëlle