zondag 28 december 2014

NOG MEER BABYSPUL

(klik op de foto om te vergroten)


In 2014 heeft er zich een babyboom voorgedaan op het werk, zodat babyslofjes haken een verslaving is geworden. Het patroon op Lindevrouw’s web is heel duidelijk en oefening baart kunst. Het wordt steeds makkelijker. Het babykatoen komt van Wolplein en de ‘houtje-touwtje’ knopen zijn van CR Couture

(klik op de foto om te vergroten)






Na het zoveelste paar kon ik natuurlijk niet met alleen slofjes aankomen. Op Wolplein kwam ik ook een patroon tegen voor een dekentje. Te schattig gewoon en met een berg stokjes en vasten helemaal niet moeilijk. Dus gauw extra babykatoen besteld en weer aan de slag met m’n haaknaalden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me danig heb vergist in de hoeveelheid tijd die het zou kosten om het dekentje te haken, maar het resultaat mag er zijn. De nieuwbakken papa en mama zijn er heel blij mee en alleen al daarom is het alle tijd waard geweest. 

En nu moet ik rap voor mezelf aan de slag. Jawel, de babyboom gaat in 2015 nog even door. Nesteldrang is mij geheel vreemd, maar haken en breien is mijn ding blijkbaar. Ik kan het natuurlijk niet maken om voor mijn eigen kind geen dekentje te haken… dus wordt vervolgd…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor de reactie! Mooi of niet mooi? Of apart? Ik vind het fijn om te horen wat jij ervan vindt, hoe jouw ervaringen met een product zijn geweest en natuurlijk of ik inspiratie heb kunnen geven voor jouw eigen project.

Doei,
Daniëlle