dinsdag 9 september 2014

SUMMER GREETZ VOOR OMA

Zaterdag 30 augustus 2014 ben ik samen met mijn lieve mams bij Doe@ding geweest voor de workshop Summer Greetz. Samen met Anita Izendoorn zijn we aan de slag gegaan met een heleboel leuke spullen van Elizabeth Craft Designs en natuurlijk mochten de Distress inkten van Tim Holtz niet ontbreken. Natuurlijk ga ik hier niets verklappen, maar alle inspiratie vind je op Anita's Warme Groetjes Blog.

(klik op de foto om te vergroten)
Met de 88ste verjaardag van mijn oma in het achterhoofd ben ik met deze kaart aan de slag gegaan. De bloemenstempel is niet alleen heel mooi, maar leent zich goed om inkleuren met inkt te oefenen. Uiteraard is ook deze stempel aan het eind van de dag in mijn mandje gegleden.

(klik op de foto om te vergroten)
En mijn oma? Die vond het natuurlijk weer een prachtexemplaar, maar vinden alle oma’s zelfgemaakte cadeau’s niet het meest geweldig?!

(klik op de foto om te vergroten)

2 opmerkingen:

Dank je wel voor de reactie! Mooi of niet mooi? Of apart? Ik vind het fijn om te horen wat jij ervan vindt, hoe jouw ervaringen met een product zijn geweest en natuurlijk of ik inspiratie heb kunnen geven voor jouw eigen project.

Doei,
Daniëlle